נתחיל בשירות, ניסינו להבין למה המערכת לא מתפקדת פתאום, ובמקום בשירות אדיב נתקלנו בדרישה לתשלום 150 ש"ח, כתנאי לבדיקה. בלי זה, כתבו לנו ב-iCount הם לא מוכנים לבדוק את הבעיה - גם אם הם יצרו אותה.
אחרי דין ודברים שנשפכו גם אל דף הפייסבוק שלהם (אין טלפון, יש מעט מאוד דרכים לתקשר), הם החליטו שהביקורת שלנו על השירות שלהם היא שיימינג. כיוון שלא מחקנו את זה בטווח הזמן שנראה להם, הם מחקו לנו באופן חד צדדי את החשבון, ויצרו לנו נזק של אלפי שקלים. לפנים משורת הדין הם הסכימו לאפשר לנו להשתמש במערכת עוד שבוע, אם לא נכתוב בשום מקום על הדרך בה הם נהגו בנו כלקוחות.